Wat omvatten deze opstartkosten van de mede-eigendom ?

De opstartkosten (basisprestaties) omvatten een reeks prestaties die Easy Syndic zal uitvoeren bij de opstart van de mede-eigendom. Deze kosten zijn éénmalig en zullen verdeeld worden over het aantal mede-eigenaars.

De volgende taken worden door Easy Syndic opgenomen:

  • Verzekeringsaudit
  • Opening/overname van de bankrekeningen en van het ondernemingsnummer.
  • Overname van de tellers
  • Toewijzing van een login en paswoord aan elke mede-eigenaar voor de Online Acces module.
    • Aanmaak van een nieuw bestand voor de VME in de Beheerssoftware
    • Online plaatsen van de basisakte
    • Online plaatsen van het Huishoudelijk Reglement
    • Online plaatsen van alle contracten van de VME
    • Online plaatsen van de gegevens van de leveranciers
  • Het houden van een Algemene Vergadering van Opstart omvattende:
    • De analyse van de bestaande leverancierscontracten
    • Opmaak van een Jaarbudget
    • Werkzaamheden
    • Reservefonds
    • Diversen…
  • Organiseren van de opvraging van de voorschotten
  • Opmaken en bewaren het Proces-Verbaal dat de benoeming van de syndicus bevestigt
  • Levering en plaatsing van de naamplaat van de syndicus
  • Indien noodzakelijk de aanvraag van een ondernemingsnummer.
  • Doornemen en analyse van de basisakte
  • Update van het Huishoudelijk Reglement en voorziening ervan in het gebouw
  • Overname van de contracten, waaronder de onderhouds- en energiecontracten.
  • Opmaak van identificatiefiches per eigenaar om deze op te nemen in de beheersoftware.
  • Opmaak van een lijst van mede-eigenaars en mededeling van de gegevens conform de bepalingen van het Burgerlijk Wetboek.
  • Overdracht van de contracten van de energieleveranciers
  • Heropening van de Boekhouding

    Overtuigd ?

    Contacteer ons snel!